FAQ – leggyakrabban ismétlődő kérdések
DIFFÚZOROK
Hogyan működik az ultrahangos diffúzor?
Az ultrahangos diffúzor a vizet és az illóolajat apró, hideg párává alakítja, amelyet a levegőben eloszlat. Ennek köszönhetően az aroma egyenletesen szétoszlik a helyiségben kellemes légkört teremtve.
Hogyan tisztítsuk a diffúzort?
Minden használat után ürítse ki a tartályt és törölje át egy puha ruhával. Hetente egyszer érdemes alaposabb tisztítást végezni, ekkor használjon 1:1 arányú víz-ecet keveréket, kapcsolja be a diffúzort 5–10 percre, majd öblítse ki.
Mennyi ideig működik a diffúzor egy feltöltéssel?
Az üzemidő a modelltől és az üzemmódtól függ, 4-12 óráig tarthat.
Minden termék leírásában részletes információkat talál erről.
Miből készülnek a diffúzoraink?
A készülékeink alapja biztonságos polipropilénből (PP) készül, amely nem lép reakcióba az illóolajjal. A polipropilént többek között orvosi fecskendők gyártásához is használják. Nagy kémiai ellenállóságot mutat savak, lúgok, sók és szerves oldószerek hatásával szemben.
A diffúzorok gyártásához használt más anyagok a konkrét modelltől függően változhatnak, például lehet márvány, kerámia, alumínium.
A diffúzor párásítja a levegőt?
Igen, de csak korlátozott mértékben.
A diffúzorok helyszerű párásítóként működnek, kisebb helyiségekbe, pl. hálószobákba, irodákba, gyerekszobákba ideálisak. Nem helyettesítik a nagy, speciális légpárásítókat.
A diffúzor halk?
Igen.
Diffúzoraink nagyon csendesen működnek (max. 35 dB), ezért hálószobákba, gyerekszobákba és irodákba kiválóak. Az ultrahangos motor működésének hangja csupán enyhe bugyogásra vagy pezsgésre hasonlít.
A diffúzorok rendelkeznek-e biztonsági és minőségi tanúsítvánnyal?
A diffúzorokat az előírt vizsgálatokon tesztelték, és rendelkeznek az azokhoz kapcsolódó tanúsítványokkal, beleértve a CE, RoHS és BPA-mentes tanúsítványokat.
A készülékeink gyártásához felhasznált anyagok mindig kiváló minőségűek, mivel hisszük, hogy csak a legjobb alapanyagokból lehet kiváló terméket előállítani.
Használhatok citrusokból készült olajokat a diffúzorban?
Igen, a citrusolajok (például narancs-, citrom-, grapefruit-, bergamott- vagy limeolaj) biztonságosan használhatók az ultrahangos diffúzorban, és frissítő, energizáló hatásuk miatt nagyon kedveltek.
Mindig tiszta, természetes illóolajokat használjon, amelyek nem tartalmaznak szintetikus vagy illatanyag-adalékokat (különösen a citrusfélék esetében, amelyek gyakran hamisítottak).
Desztillált vizet kell használnom a diffúzorban?
Nem kötelező, de ajánlott. Használhat hagyományos csapvizet is, azonban a desztillált víz hosszabb időre biztosítja a diffúzor működőképességét, mivel nem tartalmaz ásványi anyagokat és üledékeket, amelyek idővel lerakódhatnak a készülékben és befolyásolhatják annak teljesítményét. A desztillált víz használatával csökkenti a vízkő kialakulását és meghosszabbítja a készülék élettartamát.
Használhatom az ultrahangos diffúzort állatok jelenlétében?
Igen, az ultrahangos diffúzor önmagában biztonságos a háziállatok számára. A készülék csendesen vibrál, vízből vagy olajokból párát képez. A kibocsátott hullámok hallhatatlanok és általában nem zavarják a kutyákat és macskákat.
Javasoljuk azonban, hogy különösen az első használatkor tartsa szemmel a háziállata viselkedését.
Miben különbözik a diffúzor a porlasztótól?
Az ultrahangos diffúzor víz és néhány csepp illóolaj keverékét finom, hűvös pára formájában permetezi szét. Ennek köszönhetően az illat finom, a levegő pedig enyhén nedves. A diffúzor csendes, energiatakarékos és mindennapi használata pl. a hálószobában, nappaliban vagy gyerekszobában ideális.
A porlasztó (vízmentes diffúzor) víz nélkül működik, tiszta, hígítatlan illóolajat porlaszt nagyon finom részecskékké. Az illat intenzív és erősen koncentrált, ezért a porlasztó jó választás rövid aromaterápiás vagy terápiás kezelésekhez.
A legfontosabb különbségek:
- a porlasztó nem használ vizet és több olajat fogyaszt
- a diffúzor enyhébb, univerzálisabb és hatékonyabb
- a porlasztó intenzívebben működik és gyorsabban tölti meg a levegőt illattal
Mire kell ügyelni a diffúzor kiválasztásakor?
A diffúzor kiválasztásakor érdemes figyelni a következőkre:
- a víztartály kapacitása
- a hatótávolság (m2)
- tápellátás típusa (hálózati, USB, akkumulátor)
- üzemmód (folyamatos vagy szakaszos)
- pára típusa (alacsony/magas kibocsátás)
- működési idő beprogramozhatósága
- automatikus kikapcsolás
- LED háttérvilágítás
- dizájn
Hol készülnek a diffúzoraink?
Készülékeinket Kínában gyártják szigorú ellenőrzés mellett és minden részletre kiterjedő gondossággal.
OLAJOK
Bármilyen illóolajat használhatok?
Javasoljuk, hogy kizárólag természetes, hígítatlan, aromaterápiához való illóolajokat használjon. A HomeAir kínálatában gondosan megválasztott, tanúsított illóolajokat talál, amelyek nem tartalmaznak szintetikus adalékokat.
Hol készülnek az olajaink?
Az illóolajok a természet ajándékai, amelyek a világ különböző pontjairól erednek, onnan, ahol az időjárási és talajviszonyok kedveznek az adott növény termelésének. Gyártásuk általában a termesztés helyszínéhez közel, arra szakosodott lepárlóüzemekben történik, így őrizhető meg a nyersanyag maximális frissessége és minősége.
Például a levendulát leggyakrabban Bulgária és Franciaország festői mezőin termesztik, ahol a mediterrán éghajlat kedvez a bőséges virágzásnak. A teafát, amely antiszeptikus tulajdonságairól ismert, elsősorban Ausztráliában, azaz természetes élőhelyén termesztik. Az eukaliptusz, amelyet friss, tisztító illatáért kedvelnek, főként Kínából származik.
Ennek köszönhetően az illóolajok nemcsak illatot hordoznak, hanem származási helyük teljes jellegét is rejtik, így minden cseppjük egy miniutazás a világ körül.
A HomeAir olajait vizsgálják GC/MS módszerrel?
Igen, minden egyes HomeAir illóolaj GC/MS (gázkromatográfia és tömegspektrometria) módszerrel kerül bevizsgálásra, hogy meggyőződhessünk annak tisztaságáról, természetes eredetéről és hogy nem tartalmaz szintetikus adalékokat.
Nem szabványos nálunk a kémiai összetétel, hagyjuk, hogy a természet teljes mértékben érvényesüljön. Ennek köszönhetően az illat a szezontól, napsütéstől vagy a betakarítás körülményeitől függően kissé eltérhet, de mindig megfelel a legmagasabb minőségi előírásoknak.
*Kérésre rendelkezésre bocsátjuk az adott olaj GC/MS jelentését. Ehhez vegye fel velünk a kapcsolatot.
A HomeAir olajai megfelelnek az ISO 16128 szabványnak?
Igen, illóolajaink megfelelnek az ISO 16128 nemzetközi szabványnak, amely meghatározza a kozmetikai és aromaterápiás alapanyagok természetességének és eredetének kritériumait.
Ez a szabvány igazolja:
- hogy az olaj természetes (növényi) forrásból származik,
- nem tartalmaz szintetikus vagy kémiailag módosított összetevőket,
- és megfelel a tisztasági és biztonsági követelményeknek.
A HomeAir azon néhány magyarországi webáruházhoz tartozik, amely az ISO 16128 szabványnak megfelelő illóolajokat kínál.
A HomeAir olajait tesztelik állatokon?
Nem.
Egyik illóolajunkat sem teszteljük sem mi, sem beszállítóink az állatokon. A HomeAir-nél óvjuk az élőkörnyezetet – termékeink az élővilág és az élet tiszteletben tartásával készülnek. Nem működünk együtt olyan cégekkel, amelyek állatokon végeznek teszteket vagy arra megbízást adnak.
MEGRENDELÉS ÉS KISZÁLLÍTÁS
Hogyan változtathatom meg vagy törölhetem a rendelésemet?
Vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben:
shop@homeair.hu
Mennyi időbe telik a rendelés teljesítése?
A rendeléseket 5 munkanapon belül teljesítjük. A kiszállítás ideje a választott kiszállítási módtól és fuvarozótól függ.
Hogyan követhetem nyomon a csomagot?
A megrendelés elküldése után e-mailt kap, amelyben megtalálja a csomag nyomon követésére szolgáló linket. Probléma esetén vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal:
shop@homeair.hu
Megváltoztathatom a kiszállítás címét a rendelés elküldése után?
Amennyiben a rendelés még nem lett kiküldve, akkor frissíthetjük a címet.
Vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon a lehető leggyorsabban.
Mit csináljak, ha problémám adódik a rendelés kifizetésével?
Ha a megrendelés során nem lett átirányítva a fizetési rendszerhez, annak az oka a következő lehet:
- a fizetést szolgáltató hibája
- probléma az internetes böngészővel
- ideiglenes hiba az Ön által használt készülékben
Mit tehet:
- győződjön meg róla, hogy a böngésző legújabb verzióját használja
- frissítse az oldalt a billentyűkombinációval
- próbálja meg törölni a cookie-kat vagy váltson másik készülékre
A megrendelés elküldése után e-mailt kap a visszaigazolással és a fizetésre szolgáló linkkel.
Ha még továbbra is nehézségei vannak, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot, szívesen segítünk.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
A kiszállítás költségei a rendelés feladásakor a kosárban láthatók.
Milyen kiszállítási opciók közül választhatok?
A kiszállítási lehetőségek automatikusan megjelenítődnek a kosárban.
Elérhető többek között:
- DPD házhoz szállítás;
- FoxPost;
- MPL Csomagautomata;
- MPL házhoz szállitás;
- MPL PostaPont.
Mely fizetési módok vannak?
Webáruházunkban kényelmesen fizethet a következő módokon:
- Fizetés az áru átvételekor;
- Bankkártyás fizetés.
Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?
Feladást követően e-mailt kap a csomagszámmal és a nyomon követésre szolgáló linkkel.
Mennyi az előre látható szállítási idő?
A rendeléseket 5 munkanapon belül teljesítjük. A kiszállítás ideje a választott kiszállítási módtól és fuvarozótól függ.
Mikor kerül feladásra a csomag?
A megrendeléseket a fizetés beérkezésétől számított 1-2 munkanapon belül összeállítjuk és feladjuk. Amint a csomag elhagyja raktárunkat, e-mailben megerősítést kap.
Megváltoztathatom a kiszállítási módot?
Ha rendelését még nem adtuk fel, akkor a lehető leggyorsabban vegye fel velünk a kapcsolatot.
Mit csináljak, ha nem a megrendelésemnek megfelelő terméket kaptam?
Ha nem a megfelelő terméket kapta meg, vagy hiányzik valami a csomagból, azonnal írjon nekünk a következő címre: shop@homeair.hu
Az üzenetben adja meg a rendelés számát, azt, hogy melyik termék nem felel meg a rendelésnek és mellékelje a csomag fényképét (ha lehetséges).
Ha a csomag sérülés vagy beavatkozás nyomait viseli (pl. futárszalag, felbontás), vegyen fel kárfelvételi jegyzőkönyvet.
Ezt megteheti közvetlenül a futárnál a csomag átvételekor vagy online a fuvarozó honlapján.
Külföldi címre is lehet rendelni?
Jelenleg a következő helyekre kérhet szállítást:
- Lengyelország - homeairpolska.pl
- Csehország - homeair.cz
- Szlovákia - homeair.sk
VISSZATÉRÍTÉS ÉS REKLAMÁCIÓ
Visszaküldhetem a megvásárolt terméket?
Igen, 30 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. A terméknek nem használtnak és eredeti csomagolásában kell lennie.
A részleteket a VISSZAKÜLDÉS menü alatt találja.
Hogyan lehet panaszt benyújtani?
Lépjen velünk kapcsolatba e-mailben: shop@homeair.hu, leírva a problémát.
A panaszokat 14 napon belül bíráljuk el.
További információk a PANASZOK menüpontban találhatók.
VÁSÁRLÁS ÉS AKCIÓK
Lehet-e a rendelést ajándékcsomagolással kérni?
Igen, van ajándékcsomagolási lehetőség.
Ezt a rendelés leadásakor lehet kiválasztani.
Vannak ajándékcsomagok?
Igen, a KÉSZLETEK kategóriában találhatók.
Rendszeresen jelentkezünk új készletekkel, amelyek diffúzorokat és olajokat tartalmaznak elegáns csomagolásban.
Kaphatok kedvezményt a HomeAir-nél történő vásárlásokra?
Igen!
Minden új ügyfél, aki feliratkozik hírlevelünkre, egyszeri köszöntő kedvezményt kap a HomeAir webáruházában történő vásárlásra.
A feliratkozásnak köszönhetően új termékekről, illatinspirációkról és kizárólag előfizetőknek szóló exkluzív akciókról is értesülhet. A feliratkozási űrlapot weboldalunk alján találja.
Hol találok információkat az újdonságokról és akciókról?
Csatlakozzon közösségünkhöz, és legyen naprakész! 💚
Kövessen minket a közösségi médiában – ott tesszük közzé először a kedvezménykódokat, újdonságokat és limitált kollekciókat, valamint az illatinspirációkat és aromaterápiás tanácsokat. Megtalálhatók vagyunk az:
Instagramon👉 https://www.instagram.com/homeair_hu/
Facebookon👉 https://www.facebook.com/profile.php?id=61578379591432
Tik Tokon👉 https://www.tiktok.com/@homeair.hu
MÁS KÉRDÉSEK
Kaphatok áfás számlát?
Igen, a megrendeléskor jelölje be a „Számlát szeretnék kapni” opciót, és adja meg a cég adatait.
Kaphatok számlát a megrendelés leadása után?
Igen, de csak akkor, ha azt az összeállított megrendelés kiküldése előtt jelezi. A csomag feladása után a hatályos adótörvények szerint már nem áll módunkban áfás számlát kiállítani. Ha számlára van szüksége, kérjük, minél hamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot és adja meg a rendelés számát, valamint a számlázási adatokat.
Ha névre szóló számlára van szüksége, elegendő, ha azt a rendelés megjegyzései közt tűnteti fel.
Rendelhetek fiók létrehozása nélkül?
Igen, nem kell ügyfélfiókot létrehoznia ahhoz, hogy megrendelést adjon fel a webáruházunkban. Vendégként is vásárolhat, csak meg kell adnia a szállítási adatokat és kiválasztania a fizetési módot.
Vedd fel velünk a kapcsolatot:
Vegye fel velünk a kapcsolatot:
📧 E-mail: shop@homeair.hu
Hétfőtől péntekig 8:00–16:00 óra között elérhetők vagyunk.